Šiais metais visą pasaulį purto COVID-19 virusas. Tai pareikalavo tam tikrų priemonių, įpročių bei elgsenos pokyčių. Pokyčiai liečia ne tik asmeninius gyvenimus, verslai taip pat turi prisitaikyti, pasikeisti ir sukurti naujų funkcijų, kurios padėtų kovoti prieš virusą.
Ypač tai aktualu taksi įmonėms. Didelė keleivių kaita, mažas atstumas uždarame automobilio salone padidina riziką perduoti virusą. Valstybei kažkokių griežtų priemonių imtis neliepia – nebūtina vairuotojus nuo keleivių skirianti uždanga. Primename, kad privaloma tiek keleiviams, tiek vairuotojui dėvėti kaukes. Taip pat, po kiekvieno keleivio reikia vėdinti automobilį bei dezinfekuoti dažnai liečiamus paviršius (durų rankenėles, kitas salono apdailas, mygtukus).
Mes kaip įmonė taip pat stengiamės mažinti viruso plitimo riziką. Sukūrėme specialią kategoriją keleiviams, kurie vyksta išsitirti į mobilius patikros punktus. Šią kategoriją vairuotojai renkasi savarankiškai – dalis jų turi uždangas, dalis neturi. Neturintys uždangos vairuotojai ypatingai atidžiai laikosi taisyklių ir siekia padėti žmonės nusigauti į patikros punktus, kadangi neturintys asmeninių automobilių žmonės turi labai ribotas galimybes išsitirti.
Keleiviai norintys važiuoti į patikros punktą, privalo informuoti dispečerinę arba pasirinkti “covid-19” kategoriją mobilioje programėlėje. Tokiu atveju keleivį aptarnaus tik tie vairuotojai, kurie supranta ir pasveria riziką, tik tie, kurie elgiasi atsakingai ir pavyzdingai.
Pabrėžiame, kad automobiliai kruopščiai vėdinami ir dezinfekuojami. Paprašius, galimybė pasinaudoti dezinfekciniu skysčiu suteikiama ir keleiviams. Taip pat, siekiant sumažinti kontaktų kiekį, rekomenduojame keleiviams kviesti automobilį per mūsų Etransport mobilią aplikaciją pridėjus mokėjimo kortelę – tokiu būdu išvengsite kontakto perduodant grynuosius pinigus.
Dažniausiai užduodami klausimai: