PASLAUGŲ GRĄŽINIMO POLITIKA

 

Šios grąžinimo taisyklės galioja atsiskaitant už paslaugas mokėjimo kortele.
Norėdami grąžinti Jums pinigus už netinkamai suteikta paslaugą, mes paprašysime laikytis tam tikrų sąlygų. Jų laikymasis yra sklandaus bendradarbiavimo ir abipusės pagarbos garantas. Pretenzija galima pateikti el. paštu: info@1424.lt

Netinkamai suteikta paslauga:
Gavus pretenzija dėl vežėjo nurašytų pinigų. Radus bendrą kompromisą pinigai už paslaugą gali būti grąžinti: dalinai arba pilnai. ( priklausoma nuo situacijos )

Dalinai:
Įvykdyta kelionė, tačiau suma didesnė dėl vežėjo pasirinkto maršruto.

Pilnai:
Visa kelionės suma gali būti grąžinta, kai kelionė nebuvo įvykdyta, t.y., kai gavėjas arba trečiasis asmuo, kuriam yra užsakoma paslauga, nedalyvavo paslaugos gavime.

Grąžinimo būdai:
1) Į banko sąskaita.
2) Į etransport aplikacijos el. piniginę.

Grąžinimo terminai:
Pinigų grąžinimas į banko sąskaitą trunka iki 30 kalendorinių dienų.
Pinigų grąžinimas į etransport aplikacijos el. piniginę iki 3 kalendorinių dienų

Paskutinį kartą redaguota: 2023-07-18 16:10